Sunday, May 22, 2011

Bola bulu ayam

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG

Bangun lemah setelah menelaah kitab bahas fiqh as syafie di kamar usang milik senior SMAKJ.

Aku cuba keluarkan diri di ruang balakon sebentar je tadi.Seoalah-olah nampak seperti ingin ambik angin petang di kota fustat.Tapi niat aku hanya satu.Hanya ingin merasa damainya kota barakah ini.Ternyata amat cun sekali!Namun tak sesuai pula untuk berbalas bola bulu ayam dengan cik nordin kanan (badminton game).aahhh!!

stress gedik..

Mungkin taqdir petang ini aku perlu membaca blog cik fida aisyah dan cik arif syah kot.Sangat gemar dengan mereka berdua.(cemburu kot aku ni).hehe.Tergelak sorang-sorang agankya si kacak arif tu.Jaga cik fida elok-elok ye?.=)

Alamak!Tetiba teringat ustazah cantik ni,Oh Cik nadia shafie,Usah senyum hampeh ye.Nanti ganjaranya amat malang.Hehehe.(seorang blogger yang amat cemburu bila aku cuba bercerita tentang cik fida dan cik arif).Doakanlah kawan-kawan yer.LOLZ.

P/S:Adakalanya bersendirian itu amat membahagiakan anak bongsu dari 12 adik beradik ini.Maaf jika ada yang feel sick on my statment."Seet me free.Free for my life" bak kata Ateng sepupuku..hehehe.

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

05:34 pm.Abdeen House,Egypt.

4 comments:

nadiastory said...

aku yg cemburu atau kau??lol..haha...ak gmbre mereka bahagia,doa ku moge mereka kekal hingga ke akhir hayat...aminnn...!!!heee..dan jgn ada yg cuba mencuba..hahaha...

E n t o y C a i r o said...

nadiastory:

kau amat berterus terang ye...

ahhhh...stress..

siap ko!!..

nadiastory said...

aku perlu berterus terang dengan orang yang selalu perasantan...hehe,walau ak cuba untuk persetankanya,namun keadilan tetap perlu ditegakkan...haha..gelak terguling2 aku...hee

E n t o y C a i r o said...

apa dah ko bebel sesorang tuh!!...

ko bual la ngan adif..aku x faham weh!!.

hahaha..ko mmg hampeh bitt..

ko tunggu jelah..siapa suami si adif tu...

guling2 la sampai ko puas!

Related Posts with Thumbnails