Tuesday, May 3, 2011

Remangan bulu tengkukKU

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.

PROLOG

Sebuah lagi video ilmiah yang ingin aku kogsikan bersama kalian semua.Tika ini bulu tengkuk tegak berdiri....mataku tak dapat lagi nak menampung air mata syahdu dan kekesalan diri yang aku amati.Marilah teman-teman bloggerku semua.Lapangkan masamu hanya tidak lebih kurang 13 minit untuk merasai beningnya hati seorang muslimah al hafizah (hafal quraan) yang mendapat berjumpa dengan rasuluallah dalam mimpinya.



P/S

Sampaikan pesananku walau satu ayat!!.

Ingatkan daku yang sering lupa dengan nikmatnya.

Teringinya punyai anak-anak yang hafiz dan hafizah,apa lagi si isteri yang hafizah (oh..cukup-cukup la untuk berangan)

Kawan-kawan aku yang tengah exam sekarang ni di malaysia...jawab betul-betul k..aku di sini selalu mendoakan kalian...robbuna yunajihakum!!

Buat kawan-kawan yang sedang mencari kerja setelah tamat sem yang di laluinya itu...Cari la sehabis daya..Sesunguhnya allah telah menetapkan rezeki masing-masing sebelum datangnya ajal kamu.Robbuna wassakk rezkikum!!allahuma amenn..


Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

09:40 Am.Abdeen House,Egypt.

14 comments:

NuNu BeBeH said...

Allah!!

Baca muqaddimah je dah meremang...

E n t o y C a i r o said...

moga-moga kita didalam rindunya...

amoi~ said...

hu....btulla...mula2 lg dh meremang...subahanAllah....Ampunkn hmba,,;(

E n t o y C a i r o said...

amoi:

moga allah menambahkan rasa cinta kita pada baginda nabi muhammad s.a.w.

Amenn..

Dija Subadi. said...

yg nak bini hafizah tu I amin kan. heheh mintak doa bebanyak, insya-Allah dapat >,<

E n t o y C a i r o said...

dija:

xie xie dija..amin amin amin..

wa enti kaman...(cari dalam kamus arab amiah sendiri).hehe

Dija Subadi. said...

hahah! mana nak jumpa kamus bahasa 'ami kat sini. takpe2, nnt kite kontek kengkawan kat mesir tu, tanya :DD

HS said...

Allahurobbi..! Speechless...

cik dila said...

i have no words...speechless...
Allah..rindu nabi-Mu...

mizzapple said...

Ya Allah!

terasa rindunya pada Nabi Muhammad S.A.W.

E n t o y C a i r o said...

hs:
cik dilla:
mizzapple:

la ila ha ill allah...muhammadarasuluallah...


syukran lakum....=)+ =)+ =)

E n t o y C a i r o said...

dija:

bagus.....cepat call bebudak mesir cari makna dia..hehe

khairunnisa ♥ said...

cintakan Allah sebagai sumber kekuatan.

Al-'Awwal & Al-'Akhir

Terima kasih ^_^

E n t o y C a i r o said...

anis aka 4 jarum:

allah allah...

Related Posts with Thumbnails