Saturday, April 20, 2013

ABAYA FROM EGYPT


Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.



Sekadar hiasan

Sudah dua minggu page ini berjalan.Alhamdulillah atas segala kesempatan yang diberikan oleh Allah terhadap aku demi memberi sedikit nafkah terhadap isteri dan anak-anak kelak i'allah.


Cuma ingin mengiklan secara ringkas tentang perniagaan kecil ini.Aku ada mengumpulkan beberapa helai abaya dan sedikit eksesori khas untuk kaum wanita di luar sana yang menginginkan kelihatan lebih ayu dan muslimah bersama koleksi TAD.

Ok.Nama store aku adalah 'The Abayas Distro' dan dalam singkatanya adalah TAD.Asas harga dalam perniagaan ini aku telah mengikut standart keewangan bagi para remaja yang masih belajar.So usah risau dengan harga yang di berikan.Seriously murah dari butik-butik lain.


Last but not least,I'allah aku akan buka store di malaysia bila ada rezeki untuk balik ke tanah air pada tahun ini.Mybe di BP Mall? mungkin juga di Alamanda,Putrajaya.(besar sekali angan-angan aku!) hehe..

ok kawan-kawan,jom cuci mata dia TAD.Sambil-sambil doakanlah perniagaan kecil ini menjadi besar dan maju ok?.Assalamualaikum! :)

Search disini TAD

Doakan kami sahabat and keep smiling

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

01:13 pm.Abdeen,Cairo.
Related Posts with Thumbnails