Friday, January 7, 2011

Angin exam

Bangun subuhku pagi ini amat liat sekali...mungkin sahaja malam tadi aku tidur lewat atas keluar lewat malam dan balik pon lewat malam..semata-mata ingin cari angin segar di luar rumah..kira-kira dalam pukul 12 setengah malam hingga 2:10 pagi ..aku yang di temani oleh ai pada waktu itu hanya berjalan kaki sahaja,aku yang sekadar bersweater nipis dan bejubah lama tambahan pula berkain kombang amat merasai kesejukan malam tadi...memang amat sejuk (kesal dalam hati tak sudah-sudah)..

Sedikit bermakna aku titipkan pada perutku ini (hehehe)...ai yang cuba menunjukan restoran fathira yang best lagi tip top di kawasan dekat-dekat dengan area rumah aku..dan rasanya..mema
ng mabeles.....walaupun tunggu lama sedikit...dan hampir-hampir buat aku nak sound je mamat arab tu (eksyen la konon)...mujur saja ada segelas juzz mangga dihadapanku yang boleh ku hirup perlahan-lahan sementara menunggu' fathira musyakkal bil luhum el italia' aku siap!!...

Pagi hari jumaat ini...ku cuba menghabiskan masa dengan surah kahfi dan bacaan ilmiah yang ada di folder "ILMIAH"ku...sebelum mata ingin tidur sunat sebelum jumaat (qoilulalh)...terusik pula emosianal aku pagi-pagi ni setelah mendengar kawan sebelah bilik ni asyik memutarkan berkali-kali lagu dari nyayian aizat "PERGI".huhuh..moga dia baik-baik sahaja...(mybe kawan aku jiwa kacau kot)....=D....




No comments:

Related Posts with Thumbnails