Saturday, January 1, 2011

Kempunan lagi

Akhirnya....dapat juga aku ganjilkan untuk tahun ke lima aku tak dapat lihat bunga api untuk new year 2011...(padan muka)....tak kisah la tak dapat tengok.....dengar kawan maya cakap kat malaysia dah meletup-letup pon kira ok la..hehe....janji jiwa aku tak meletup suda...hehe..

Kul lapan malam aku dan 4 rakan lain telah keluar dari umah...hang out la kononyer...padahal sorang dari kami nak cari seluar slack..dan aku pulak ingin beli tetikus...hampeh la tetikus aku ni...sekaligus dua dua yang rosak...tahu lah dah genap setahun...zakat la kononyer...huhu..tak perlah...dah rezeki ammu arab untuk harini kot...

Pendekan cerita..sebelum balik rumah..masing-masing lapar+penat.....sapa nak masak...hehe...taw semua nk melantak je...last-last....sorang kawan ni ajak donate sorang 20 genih makan super family barket....so kat mana lagi..hehe....

Untuk ucapan tahun baru ini..aku suka mulakan dengan memohon maaf atas segala kekhilafan lalu...keterlanjuran kata mahupun perbuatan..maaf sangat-sangat la...klw versi jawa camni bunyinyer "aku jalok ngopuro seng akeh-akeh yoo"hehe...dan..seterusnya nak ucapkan semoga semua happy-happy je hidup ni..usah di susahkan benda yang berlaku (ujian)...cuba la bersabar dengan tali hikmah allah..bak kata prof kamariah kamaruddin dalm novelnya yang bertajuk berapa nilai sebuah ijazah.."TERIMALAH SEPULUH KEKALAHAN SEBELUM MENERIMA SATU KEMENANGAN''...dengan kata-kata itu tadi..berakhirlah penulisan buat tahun 2010 ini..jom kita tengok makan..hehehe....




No comments:

Related Posts with Thumbnails