Thursday, March 31, 2011

Rahsiaku bocor!

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.


PROLOG

Aku cuma mahu kongsi sedikit latar belakang aku kat kalian semua.So selepas ini tidak perlu lah kalian rasa lain dengan aku,SEGAN KE,MALU KE.Just biasa-biasa sudah ok?.PROMISE?.Aku juga manusia yang maha lemah.

Bismillahirohmanirrohim....Kliks lah link dibawah.Aku janji aku tak tipu korang...

www.this-is-my-story.com/v/Q5L01MME6S22

So,Pada sesiapa yang teringin mahu buat rahsia cerita dia sendiri..Klik disini

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

07:09 pm.Abdeen House,Egypt.

10 comments:

saeedah yafi'ah said...

what is this actually?

E n t o y C a i r o said...

hehe..just to berangan je..hehe

saeedah yafi'ah said...

hehehe....aku da brangan2 jgk ni...hahaha...bgus jgk cara ni...buat aku smgt esok nk prozen...time kaseh shbtku...yg brasal dr kg.jowo...hhehehe

saeedah yafi'ah said...

*prizen...
lalala

E n t o y C a i r o said...

PELIK la kau ni mum!..ada ada je..haha...PROZEN pon PROZEN LA mum.

saeedah yafi'ah said...

aku mmg tgh pelik ni...sbb otak da x btol sket akhir2 ni... #_#

E n t o y C a i r o said...

hehehe..bukan ke ko memang selalu pelik.hehe

cik dila said...

nak bukak tp mcm takut plak..gelap jee..huhuu

saeedah yafi'ah said...

cik dila: x tkot la cik dila oi...best gile!! x tipu..hehehe

E n t o y C a i r o said...

dila ingt mesti sy nk kena kan ek?hehe...sory sy bukan camtu..hehe

bagusnya ada dewan speaker undagan!..haha..sory mamam!.

Related Posts with Thumbnails