Sunday, March 27, 2011

I like timun

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.

PROLOG



"


Gambar ini aku curi-curi saat aku ingin membelikan tiket kapal terbang untuk kawan aku di Malaysia.Terkejut aku dibuatnyer!.Kecik-kecik dah di ajar makan timun.Selera tua agaknya ataupun masyarakat arab mesir sudah terbiasa di didik sejak kecil dengan timun.hehe.Namun mengikut kiraanku,Bukan setakat timun sahaja yang masyarakat Mesir selera makan begitu sahaja.Termasuklah bawang merah,bawang putih,lobak merah,lobak putih,gargir (sejenis ulam paling masyhur) dan lain-lain lagi la.Sebab tu orang-orang arab badannya mereka kussss semangatt(asyik makan yang fresh-fresh)..hehe...Tu yang selalu kalau mahu beratur ke,mahu berasak-asak ke,Mesti orang melayu seperti aku ini dah awal-awal tercampak ke tepi (teruk sangat tu tipunya sampai tercampak) paling-paling pun aku terketepi la.Maklumlah,Orang jawa yang lembik.hehe.Abih mak aku suh makan Petai ngan jering aku lari,tu yang tak power kot.hehe.(nonsense!).Maaf mak,I gurau je.I love u mak!.(petang ni nak kol la orang kampung) *wink* *wink*

PENAMBAHAN

Alhamdulilah.syukur.Kelmarin telah cukup bilangan FOLLOWERS aku ke 40 orang.Aku dah agak dah.Mesti dia si gadis.Yerlah,mana ada lelaki suka blog purple aku ni.Eh!! aku awww ke? ke Nyaaa?.hahaha.Tak selera aku dengan gelaran semua tu.Mohon di jauhkan ya Allah!.So mahu ucapkan AHLAN WASAHLAN kepada adek AIN ATIQAH.(adek ke? i'm get olders is it?) Selepas ini,rajin-rajinkan mengemaskinikan blog anda ye.Saya mahu curi kata-kata power dari anda i'allah.BOLEH tak?.hehe. Tak lupa pada pengFOLLOW-pengFOLLOW yang lain.Aku amat hargai kalian dalam kesudian untuk berkogsi minda yang di catatkan dalam blog masing-masing.Aku sayang korang lebih la!.hehe.

NUFFNANG!

Terima kasing di ucapakan kepaada salah sorang FOLLOWERS aku iaitu ceq midah oi ceq midah.hehe.Yang sudi tunjuk ajar dalam mengAKSESkan akaun NUFFNANG ni kedalam blog purple aku ini.(nak belanja tapi jauh!).hehe.Dan tak lupa pada mastermind aku Ceq mum(dialah yang suh aku buat semua ni)hehe.Anyway kalaw dapat duit nanti.Aku postkan kat kau je ok!.hehe.Untuk ceq izzati pula,Baik-baik mahu tanyer about NUFFNANG,Tetiba teralih topik pada "siapa siDIA" pula.hehe.Siapalah si DIA itu yeee?.(huhu)


Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

10:39 pm.Abdeen House,Egypt.

5 comments:

Izzati Hashim said...

oh. saya perasan bagaikan ada nama saya di situ. Saya kah? =P

nota 1 : saya perasan encik entoy dah rajin update blog!

nota 2 : nak buat nuffnang tu nape? 10 alasan.

(=

E n t o y C a i r o said...

haha...entah nama sapa ntah.lol.

x rajin,tetiba mood nk tulis.

10 ALASAN:

1)nak tutup mulut ceq mumtaz
2)nak tutup mulut ceq mumtaz
3)nak tutup mulut ceq mumtaz
4)nak tutup mulut ceq mumtaz
5)nak tutup mulut ceq mumtaz
6)nak tutup mulut ceq mumtaz
7)nak tutup mulut ceq mumtaz
6)nak tutup mulut ceq mumtaz
9)nak tutup mulut ceq mumtaz
10)nak tutup mulut ceq mumtaz

lols...

Izzati Hashim said...

sepatutnya soalan saya, 10 alasan berbeza.

next question, apa kelebihan buat benda alah tu?

E n t o y C a i r o said...

alahai..u amik port ke izzati?.hehe..

yg sedikit sy tahu..Kebanyakan para blogger yang letak sebab nak tolong promosikan barang-barang yang di jual secara online.disamping itu juga para blogger boleh mendapat duit sampingan (alah bapa lah sgt,itupun klw ada nk org klik) atas kesudian mereka untuk meletakan iklan-iklan tersebut di dashboard masing-masing.

btw,sy pun tak mengharap sgt benda ni.just saje-saje.klw ada income alhamdulilah..klw x..x pe.

Izzati Hashim said...

ok. difahami :D

Related Posts with Thumbnails