Friday, March 18, 2011

Polisi masuk dewan kuliah

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.

THIS IS FIRST ENTRY

Entri kali ini aku cuba muatkan di bawah lebel buatku tersenyum i'allah.Sememangnya entri-entri seperti ini sudah lama ingin aku kongsikan bersama kalian sejak akhir tahun 2010 lagi.Namun atas aral yang banyak melintang,aku cuba skipkan dulu entri-entri yang agak lucu@ lawak @ sebagainya menurutku sendiri.So ini adalah pic yang ketiga selepas pic yang pertama dan kedua.Malangnya pic pertama dan kedua itu,tak sempat aku nak ambil.

PIC ONE

Pic pertama yang buatku tersenyum adalah pic tulisan kat dinding sekolah,yang bermaksud "ANJING KENCING DISINI,YANG KENCING DISINI ADALAH ANJING''hahaha...(tapi dia tulis dalam bahasa arab la)...mmg so funny..malangnyer aku tak sempat nak ambil gambar tu...seribu kali sayang buatku..hehe

PIC TWO

Pic kedua adalah...sewaktu malam selepas aku pulang bermain futsal..aku tertoleh sebuah kereta yang mana lampu depan dan belakang adalah sama warna..hehe...putih belaka depan belakang..memula aku terkejut jugak la..ingat kereta tu macam nak menghala ke kami,namun kami semua tertipu..hahaha...so funny syuuut..Pun tak dapat nak ambik pic tu..grrr..

PIC THREE

Ok..ni adalah yang the latest la...waktunya semalam masa aku di dewan kuliah..boleh plak mamat endon ni pakai baju bertulisan''POLISI MILITERI"..haha...ketawa sensorang aku dibuatnyer..kebetulan dia duk depan aku..apa lagi...SNAPPP!! lah..hehe..pastu aku cuba tegur dia(citer benar ni)..."erm pak ustad...kamu polisi yaa?"..dia langsung tersenyum sambil menunjukan giginya yang kurang tersusun itu...hahahaha..so funny syuuutt..last-last aku ngan pak ustad tu jadi teman.Maka terjadi la perbualan antara pak endon dan pak bangla...haha...sumpah aku bebual sama dia seperti mendengar kokokan ayam dan kokokan itik..haha..(Ada ke kokokan itik)..nonsense ko entoy!!..



SUDI-SUDILAH KIRANYA

By the way...tunggu la dengan entri-entri buatku tersenyum yang lain ye...if ada somebody nak kongsi pic ngan ceq..habaq la kat ceq nooo...dont malu-malu...ok..take a good care for ur self..

Keep smiling!

La ila ha illallah Muhamadarosuluallah,

10:50 am.Abdeen House,Egypt.

2 comments:

MakNana said...

like it!!
bikin sy ketawa...:D

waduh2 ...
nasib 'pak bangla' ada visa ya..
kalau ngak ada bisa ditangkap 'pak polisi' deh!!Hee~~=p

E n t o y C a i r o said...

hehe...u almost welkem bebeh...

hamboi-hamboi!!!!!...ni bangla terhangat taw!!..(cover diri)

Related Posts with Thumbnails