Sunday, March 6, 2011

Ada apa dengan CINTA

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.

PROLOG


Still bertatih dengan adobe OUT aku nih..tapi tadi masa aku tengah main-main adobe ni...kawan aku terus berseloroh..."pergh...kencang ko toy...kau taw tak..apa yg ko buat ni....dah macam belajar adobe peringkat DIPLOMA taw..."....hahahaha..."aku ketawa sambil cakap kat dia.."agak-agak la klw nak hina aku camti sekali oittt"...hehe...tapi dia balas balik..."eh betul dowh...seyes..tak tipu bro!"....dalam hati cakap membalas balik.."topek topek...ye ye o je kau ni"...

Keep smiling!

La ila ha illallah Muhamadarosuluallah,

02:29 pm.Abdeen House,Egypt.

4 comments:

jomvoip said...

ahahhaha..rajin gile update...

nama aku masuk..bangga sehh msuk dalam blog artis ..haha

Ezo said...

dah topect kata tuh,betullah...haha..

♥e'in♥ said...

ececeh.. dh pandai edit2 gmbr... ;p

Entoy Cairo said...

topect:haha...hampeh ko..
ezo:bodek je dek dia tu..
ain:haha...edit2 OUT boleh la in..hehe

Related Posts with Thumbnails