Wednesday, March 23, 2011

Korbankan sedikit waktu

Assalamualaikum waramatuallahi wabarakatuh,

Para temanku sekalian.


PROLOG

Youtube ilmiah ini telah dikirimkan khas dari seorang teman rapatku yang berada di UPM serdang.Katanya video ini tak pernah memualkan mata pabila di ulang tayang kembali,Kerana ada part-part yang sedikit terusik di hatinya.Maka tanpa aku lewati,Aku cuba melihat apa yang berlaku dalam video ini demi ingin merasa apa yang dia rasakan.

Nah!ternyata yang dikatakan itu betul! air mataku secara mendadak tiba-tiba penuh di kelopak mata saat detik-detik terakhir video ini.Apakah yang berlaku disana?.Marilah sama-sama kita tonton sebentar video ini.Mungkin saja anda dapat lebih benda baru dariku!.

SAHABAT PALING MULIA



TERIMA KASIH

Actly yang bagi video ini is mumtaz binti bohari...pandai dia alihkan perasaan rindu ini.Jazakallahu khoiran kathira ya bintt!! (mesti kau dah fed up nama ko asyik naik je).

MY MYSTERY

Dalam selalu menghapdet-hapdet ni,Aku sedang menunggu seseorang yang agak misteri la juga.Siapalah geranganya yang akan menjadi FOLLOWERS aku yang ke 40 itu(tu pun nak kecoh ke?). Saja aku menunggunya sebab dengan angka 40 ni,Aku pasti akan teringat akan keislamanya seorang Amirul Mukminin,Saidina Omar RA yang telah melengkapkan 40 jiwa umat islam pada awal kemunculan islam pada suatu ketika dahulu.(memang tak de kene mengena pun dengan blog ni).As long as,jika anda seorang pengkaji angka 40,Pasti anda akan temui lagi rahsia-rahsia yang ada pada angka tersebut.(tak caya sudah!) hehe.

P/S:Sory mum...aku keliru la dengan p dan k tu..hehe..(baru lepas kene sound kat mesej td pagi)..hehe.

Keep smiling!

Yang hidup entah bila akan mati,

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

09:04 pm.Abdeen House,Egypt.



6 comments:

saeedah yafi'ah said...

i got this very special video from someone...and very pleasure to share with all my frenz...esp with friends who are in sadness & distress...mari kita sama2 merindui & mencintai Rasulullah drp kita merindui & mencintai orang yang tidak tentu lagi akan mencintai dan merindui kita utk selama-lamanya...


.:Lailahaillallah Muhammadarasulullah:.

E n t o y C a i r o said...

Allah Allah....

Memang pantas kau belajar kat UKM tu.Ayat yang mampu mengoncangkan jiwa-jiwa yang keras!

sy kunci lirik ini abg aznil!!!

cik dila said...

owhh..kalau sy tau sy tggu giliran yg ke-40 baru sy follow..huhu..
btw..video yg bgus..

sgt suke dgn ayat @mumtaz:mari kita sama2 merindui & mencintai Rasulullah drp kita merindui & mencintai orang yang tidak tentu lagi akan mencintai dan merindui kita utk selama-lamanya..=)

E n t o y C a i r o said...

followers yg ke 39 ok la tuh..sipi2..hehe..

sy pun like kata2 boo duck MUMTAZ ni..(dia tu akal ajaib!)..hehe

saeedah yafi'ah said...

i like u too budak pndai....:)
akal ajaib la...sbb aku ade teko ajaib....muahaha...:P

cik dila said...

@mumtaz
i like u 2, 3, 4, 5...;)

Related Posts with Thumbnails