Thursday, December 30, 2010

Oh come hearts



I remember going to do last night .. but this post is feeling sleepy just told me to postpone the first .. hehehe...bukan nk cerita apa sangat..cuma nak sampaikan hasrat hati yang sedih semalam malam..boleh pulak aku terleka dengan cerita yang sangat mendidik jiwa anak-anak muda like me..oohh...so hard to say about these feelings..

Filem yang aku cuba maksudkan ini adalah...filem sambungan dari "LASKAR PELANGI"..dan filem sambunganya adalah "SANG PEMIMIPI"..cerita yang memakan masa selam dua jam..memang tidak menyia-yiakan waktu aku..walaupun exam kian berbaki two weeks only....banyak manfaat yang aku terima...hampir-hampir mengalir air mata aku..tapi nasib baik ada housemate keluar masuk dari bilik aku ni..klw x....
monsoon la jawabnyer..hehehe..

Adalah sebelum dua tiga hari ni...aku ingat nk tgk filem ''KETIKA CINTA BERTASBIH'' semata-mata nk cari mood study seperti KHOIRUL AZAM....tapi ada cerita lain dan baru keluar lagi....memang bernas pelawaan kawan aku itu...itulah filem yang bertajuk "SANG PEMIMPI"....

time goes...diri ini x boleh menghadap sgt dgn buku...tepu nanti..hehe...(padahal malas)..kehkeh...Dah lama tak tepon kampung....apa la keadaan mak bapak aku agaknyer...semoga sihat sahaja la hendaknya...I miss them too..

Buat kawan lain yang berada di bumi barakah ini...teruskan study dengan penuh sabar dan cekal..gengam matlamatmu kuat-kuat...dan aku ingin berkogsi ayat yang di ambil dari filem yang aku tontoni malam tadi "BUKAN SEBERAPA BESAR MIMPI KALIAN..TAPI SEBERAPA KALIAN UNTUK MENDAPATKAN MIMPI ITU"...

Selamat berjuang juga untuk teman-teman aku di tanah air..kamu semua mentorku untuk terus berjaya..x kesah la walaupun aku lama sedikit di bumi barakah ini..aku tetap mengingati kalian di setiap helaian doaku selepas solat insya allah....yang sudah selesai degree...capailah cita-citamu...yang di permulaan master....teruskanlah..aku senang sekali mendengarnya..walaupun hakikat diri ini sangat kerdil disisi kalian....salam ukhwah dariku yang full of shortcomings...=)




.......................................................................................................................................................................
*Especealy buat kawan sy yang di Taman Ixora, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang...yang sedang menjaga maktoknyer..semoga tabah dengan ujian tuhan...teruskan menjaga maktok...saya hanya mampu berdoa....

No comments:

Related Posts with Thumbnails