Tuesday, December 21, 2010

Ayam masak kunyit


Setelah dua hari menyorok dirumah..akibat mood diri yang malas nk kuar umah dan ditambah lagi cuaca sangat sejuk yang tak menentu membuatkan aku selesa untuk di quaritin di rumah..hehehe...petang tadi aku mula menggerakkan dua belah kaki ini untuk menziarahi kawan-kawan yang berada di hayyu sabi'...


Tapi sebelum sampai ke destinasi...aku sempat melayan satu pingan satu cawan kat satu restoran ni...menu yg dah lama di idam-idamkan....klw
mael x ajar aku makanan ni..mesti aku x angau....satu set nasi putih dan ayam masak kunyit+pedas....dan air gas oren mirinda...opss...air gas...sekali sekala je....itu pun tetiba teringat mak aku...tu yg terambil..dan terminum...hehe...saje nk bgtw...mak aku suka oren mirinda...lagi-lagi ada buah nenas..mmg dia akan campur air dgn buah tu...asal mana selera dia pon aku x tw....mybe dulu muda-muda..bapak aku ajarkan dia tyme honeymoon kat hawai kot.......hehehe..(nonsense)..


ingat nk ajak lutfi join sekali..cuma aku takut aku yg kecewa..sebab mood dia kadang-kadang lincah..kadang-kadang blur je...lagi la pas asar...mood bangun tido agaknye..hehe..nak ajak jepon.....mustahil...aku balik malaysia nanti kita hangout kat restorang alif ea pon?...ke dah x pandang kat restoran mamak tu..ke ko berubah pandangan kat seoul garden city square???...hehe...apa-apa pon...aku ada hagah nk bisik kat ko ni..."tolong la update blog ko tu...besawang giler dah tu...kemaskan la sikit ea.."haha...ok jepon...chill....(sebenarya aku nak taw perkembangan ko kat malaysia...ym on9 just by i'm mobile je......)





No comments:

Related Posts with Thumbnails