Saturday, December 11, 2010

makan je kau ni!!!

pagi hari ini amat sejuk sekali..sesekali pekena air milo panas sodap jugak..namun itu hanya ilusi yg tidak mungkin akan terjadi kerana..x de orang yang akan buatkan untuk aku..kerana..terang-terang dalam umah aku ni..semua x da milo..kecuali aku...hehehe..itupun bingkisan sebulan lepas yang mak dan kawan-kawan manja aku kirimkan pada aku...dan aku pon simpan baikkkkk je....dalam celah-celah sangkutan baju..hehe...kedekut betul aku..hehehe....

kul satu tgharini aku ada kelas usul fiqh nashi...kemudian harini plak aku di jadualkan untuk memasak..so aku masak awal la...sblm g supermarket ingat nk masak spegheti sardin...tapi selepas balik dari supermarket..teringin plak nk mam nasi ngan lauk sardin.sbbnya...tetiba teringat kat mak aku plak...klw penat...mak aku suka masak sardin je sbb ia amat simple dan lazat..so aku pon masak campak la...hahaha....(kalau nk taw...kawan aku kata..perghhh...masakan cam mak-mak sey...)alamak..ambik baju letak dalam washing machini dan on sendiri la..hehehehe....apa-apa pon jgn percayakan aku...hehehe..

seterusnya...aku siap-siap g kuliah.tapi dokter x datang....tyer kawan-kawan indonesia dan negeria semua kata "doktur lam yak ti..musy maugud halian...musy gaii...dll..."..aku tunggu dengan sabar lagi untuk beberapa minit...kemudian tu...aku pon ghaib....go back la....

keadaan cairo pada petang ni amat suram sekali..lagi-lagi angin pasir yang sesekali menyinggah ke muka bangla aku ni...ish2..sabar jelah...dalam perjalanan balik..aku singah supermarket untuk beli sesuatu yg aku x pasti...akhirnya sebundle roti potong...mentega prisident...grape juice...spray serangga....(alamak kantoi bilik aku ada binatang...)...nyamuk la..asal ntah..masuk musim sejuk ni...nyamuk tetiba nk check in kat bilik aku...sekor dua x pe..ni bawak belah neneq dan atok lagi...ish2...sabar je la akakkkkk....=p

lagi 5 tapak lagi nk sampai umah..nafsu aiskrim2 tetiba dtg plak...makanya..tersinggah la aku ke kedai kek ni ha......apa lagi...seluk kocek kiri ada 5 genih...apa lagi sapu habes la..kebetulan..aiskrim tu dah lama aku usha-usha...last-last arini juga aku dapat rasa..umppp....sedap wei...hehehe...jgn tertelan2 air liuk ea yg tgh baca ni....hehehe...ala apa la sgt aiskrim mesir ni...air teh mak aku yang kat umah tu lagi sodap....(watever)..

mlm ni kawan aku x jadi buat kelas...so harini aku nk duk umah lagi...baca kitab la..pekse dah nk hamperrr...doakan aku ye kawan.kawan...maaf la aku cerita yg bukan-bukan...klw terasa nk makan aiskrim tu p la makan ye....silakan..hehehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails