Friday, June 10, 2011

Terima kasih pengujung


Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG

sekadar hiasan...


Niat untuk menulis itu ada.Namun ilham tidak turun-turun jua.Penat mencari idea yang bagus untuk di kongsi bersama,Namun hanya hangat-hangat tahi lalat sahaja.Mungkin kadang-kadang berdiam diri dari menulis itu suatu mata pelajaran yang aku harus pelajari.

Aku cuba menulis ini kerana....

Bila melihat pengujung keluar masuk dalam blog aku.Tetiba rasa kasihan.Kasihan pada yang selalu datang tapi dia tidak menemui sesuatu yang baru dalam blog aku yang secara amnya terkenal dengan coretan anak kejauhan sahaja.

Untuk setiap penulisan yang terkesan biasanya ayat-ayat mereka itu ajaib sekali.Pernah aku terbaca dan aku jadikan rujukan sehingga sekarang mengenai apa erti kehidupan itu sendiri melalui penulisan Dr.pahrol juoi.Klik sini.

Ada banyak lagi blog yang aku temui.Namun cukup la Dr.pahrol juoi aku kenalkan pada kalian.Jujur,Aku sadar atas kelemahan diri yang tidak empunya nilai ayat seni yang bagus bila ingin menyampaikan sesuatu perkara,Dan menurutku,Ayat seni itu teramatlah sangat penting.Bukankah ramai orang terkesan dengan sesuatu penyampaian,Dari tersusunya ayat-ayat seni lagi lembut dan boleh diterima oleh akal dan hati?.

Oh l'm man full of shortcomings.sory dear friend.

Makanya,Maafkan aku teman.Aku tidak empunya ayat seni itu untuk kalian jamah setiap hari.Aku anak kosong,Tidak empunya apa-apa melainkan hanya anugerah senyuman manis di bibir ini.

Oleh itu,Entri yang mengenai hakikat kelemahan diri ini,khas untuk kalian.Aku sayang kalian.Terima kasih pengunjung.


Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

04:38 pm.Abdeen House,Egypt.


14 comments:

Nazihah@Jiha said...

feeling pula dah :)

Nazihah@Jiha said...

air apa kat gmbr tu? smart pula bentuk love :)

E n t o y C a i r o said...

jiha:

hehehe..segan mak nyahhh..

air nescafe 3 in 1 hehe..homemade k!..:P

Nazihah@Jiha said...

mak nyahh?..uhhh

amoi~ said...

ahah! tidak mengapa teman...hehehe..
neway bittaufiq wannajah filimtihan,,,=))

E n t o y C a i r o said...

amoi:

eh budak kecit ni...hehe..
btw alfusyukran ya..:)

liyanahairi said...

At least something than nothing~
I do appreciate your blog entry! Anyway, just keep writing because we care.. yeah~ :)

E n t o y C a i r o said...

yana:

tq again n forever..hehe

HS said...

c'pami tulis entry tengah merenung cicak di siling rumah pon ayu tersangat sudi utk mbacanya dan pastinya buat ayu tersenyum.. tulis la apa saja..itukn trademark c'pami..

no worries..am always appreciates your writing!!

E n t o y C a i r o said...

hs:

panjang plak ayat manis dia ni..hehe..rasa nk percaya ke x nak ek...hehe..(joke)..

btw..alfu syukran ayu!!

mumtaz said...

gune iphone tuu...gile arrrrrrrr~ $__$

E n t o y C a i r o said...

mumtaz:

takdalah..tu hanya ilusi kau je...:)

mumtaz said...

yeke... =P alahai..malu2 lak nk ngaku ade iphone...aku lg hbatla...ade public fon..lg syok..*__*

E n t o y C a i r o said...

mum..

mmg x dalah mum...
ko pun ala penglipur lara gak la.
haha..

Related Posts with Thumbnails