Tuesday, June 7, 2011

Jawapanya adalah

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG

"KAWAREK GAM''
hehehe

Dengan ini aku ingin mengucapkan tahniah kepada semua finalis-finalis yang sudi untuk membuang masa dengan meneka menu yang aku anjurkan buat julung-julung kalinya.hehe.(oh pleaseee)

Dalam banyak-banyak jawapan,Hanya ada 2 orang sahaja yang jawapanya hampir tepat,Namun keciwa sangat.Sebab masih tak tepat selepas mencuba untuk ke sekian kalinya .(jelir lidah).Tidak mengapalah.."No body is perfect right?".hehe. (pujuk)

So,untuk dua orang yang menjawab hampir tepat ini.Si Nana dan Si Izaty.Mohon seribu kemaafan la ya.hehe.Tapi jangan risau,hadiah untuk saguhati telah disediakan.So,Kami nak minta alamat umah masing-masing la ye.Alamat umah di malaysia!.

Dan tak lupa pada yang sudi meneka walaupun tak mampu untuk meneka.hehe.Tolong berikan alamat umah anda kepada kami.Kerana hadiah untuk setiap penyertaan telah disediakan juga.hehe.(kaya betul mak jemah).

Terima kasih kepada yang lain:IUDDIN-JIHA-AMOI-E'IN- Kerana sudi mencuba nasib.hehe.(nasib baik sikit,save duit mak jemah)hehe.


Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

04:02 pm.Abdeen House,Egypt.

20 comments:

Nazihah@Jiha said...

owh,itu namanya :) cantik nama tu

E n t o y C a i r o said...

jiha:

cantik je?..huh? n huh? :)

Izzati Hashim said...

betul la kawarek. =p

kawarek gam tu apa?=='

= d = said...

hahah..
aku ngan syaida dok tgk je gambar tu..
x tahu soup ape..
syaida cakap soup lidah..
tapi cm pelik..
aku nampak cm ade kaki..
pape pon, soalan anda sgt ssh..
hahah..
:)

luddin said...

kalau nasi beriyani gam batu pahat aku tahu....kawarek gam aku dak reti...opo siii???

E n t o y C a i r o said...

izaty:

hahaha..nope!..
jgn lupa bg alamat!..hehe

E n t o y C a i r o said...

dila:

lor..awat tgk je?
manyak rugi wooo..

lenkali klw ada soklan cepu mas camni..hentam je...hadiah untuk setiap penyertaan disediakan..haha

E n t o y C a i r o said...

iuddin:

haaaaa..x tw kan..
makanya....jadilah kau seorang jawa yang internasionaleee..hahaha

= d = said...

lau hadiah yg kau nk kasi tu abaya..
aku cnfrm cari jawapan yang tepat..
hahha..
:)

♥e'in♥ said...

ceh.. tu jwpn die.. len kali kasi soklan yg senang sikit laa der..

NunAlifNunAlif said...

Kawarek gam??
Ade pulok!hehe..

Eh2,Entoy mention nama 'Si Nana' tu nama sy ke?Hahahaa~~

Terkebil2 tetibe..:p

E n t o y C a i r o said...

dila:

amboi..demand..
hehehe...
maaf..soklan habes!..
hahaha...
abaya kat spore lagi gerek sey..:)

E n t o y C a i r o said...

e'in:
haha..
susah ke?..
aiseyyygirl.....
hehehe...

E n t o y C a i r o said...

nana:

hahaha..
nasib lor..

yerlah nama si bos TUAH la..siapa lagi..

tekebil2 x pe..jgn jalan x jejak tanah sudah..hehe

NunAlifNunAlif said...

Weee~~~kire dapat la tuntut hadiah ni..:p

Teruja seketika!

Disebabkan jawapan tu bincang bersama2 ngn Tuah,kire Tuah pon harus dpt hadiah taw..ekeke..:D

♥e'in♥ said...

aq dpt gak ke hadiah tu? hehehehe..

E n t o y C a i r o said...

nana:

tuah?..hahaha...
nevermind....
klw nk..bak alamat umah malaysia..

E n t o y C a i r o said...

e'in:

klw nak hulur tangan...x nk senyap..hehe...bak meh alamat naa..

♥e'in♥ said...

alamat umah? t ko bg kat alip jela.. hehehe..

E n t o y C a i r o said...

e'in:
berehhhhh...:)

Related Posts with Thumbnails