Sunday, June 5, 2011

Siapa tahu menu ini?

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG


bukan sekadar sup...

Amboi makcik-makcik..cepat betul meng'klis ke blog saya ini.heh..(perasan..)

Andakah anda tahu menu apakah ini,Inilah menu yang telah berjaya kami jadikan santapan seawal jam 3:05 pagi tadi?.Siapa yang tahu,memang dia seorang yang bertaraf intersionalee lah.heh..

Berbulan-bulan rasanya kami menunggu untuk menikmati menu istimewa ini.Terima kasih daun keladi buat ustad putera 30,ustad qusyai 28,dan ustad aizuddin 25 yang telah menghempas pulas membuat menu sahur untuk 3 rejab.

Huh?apa dia?Tuanya?Standart la.Dalam dunia mengejar ilmu memang macamni.Tak kira tua atau muda untuk meneruskan pelajaran mereka.Sememangnya mereka semua sudah bergelar si suami pun.Korang risau ke?.Jangan lah risau.Aku sorang je belum lagi.heh..(jelir lidah..)

So,Siapa yang tahu,tekalah.Aku mahu nama saitifiknya,yang selalu orang arab mesir gelarkan,Dan untuk jawapan menu di atas akan aku beritahu selepas 2 hari nanti insyallah.

Oh lupa.Untuk hadiah bagi jawapan yang tepat,akan menerima souvenir ikhlas dari aku yang kebetulan akan pulang ke tanah air tidak lama lagi.haa apa lagi...(ye ye o je kan..)

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

11:55 am.Abdeen House,Egypt.

20 comments:

luddin said...

salam...nampak mcm sup tulang je...
masa tgh dok melilau pasal bontrot nie...terjumpa blog tuan....jawa mana?

Nazihah@Jiha said...

bukan sekadar sup? mknanya ble jd mcm2 r tu kan..

NunAlifNunAlif said...

KAWAREK!

hahaa...dengan kompidennye...:p
Nak hadiah besh2 entoy!..

p/s: tak terlioq pon sebab bukan kegemaran..hihi..

Izzati Hashim said...

Kawari'

entah betul ke tidak eja nya entah.
(=




p/s : jam 3.05 pagi? bukan ke subuh kul 3.11? hehehe.

amoi~ said...

adiah pe entoy?? wa....sdap lauk..bak meh cket...=p

E n t o y C a i r o said...

iuddin:

wasalam..

jawapan:hampir tepat..ada masa lagi bro..

jawa pontian...sedare ke?hehe

E n t o y C a i r o said...

jiha:

yup..kerana sup itu amat berkhasiat..hehe..

jawapan:anda tidak memberi respon.

hehe..

E n t o y C a i r o said...

nana:

student mesir...maklumlah..hehe..

jawapan anda:kurang tepat..cuba lagi ustazah...

hehe..

P/S:sy nk LAKSA!!!!

E n t o y C a i r o said...

ZATI:

cute la ejaan doc qasr ni...heehe..

jawapn anda:kurang tepat juga..cuba lagi..cuba lagi...:p

p/s:yup..kami hanya sempat bersahur 6 minit sblm azan..alhamdulillah x da yang pengsan..hehe..berkat menu istimewa ini..hehe

E n t o y C a i r o said...

amoi:

adiahnyer di rahsiakan lah...hehe..

nak ke?...raya dtg umah..tetttt..

jawapan anda:anda tidak memberi respon..hehe

♥e'in♥ said...

alahai.. aq tatau laa weh.. tp aq xkire.. aq nk gak hadiah tu.. raya nie ko lek kn? jemput dtg umah.. kihkihkih..

E n t o y C a i r o said...

e'in

ala... hentam je...sipi sipi pun jd lah...hehe.. umah ko? wow..i'allah..jika ada kelapangan..tq e'in

Izzati Hashim said...

adehh~ malas dah nak pk =p

sup kaki kambing?
sup tulang lembu? - yg ni bukan.
sup tulang ayam? - erk? =P
sup daging? - mcm bukan.
sup gear box?!

entoy masak pe tu? dush2. malas dah nak bagi jawapan =='

E n t o y C a i r o said...

zati:

hehehe..
sup gear box?
apa tuh?hehehe..

nanti la..jawapan akan menjelma esok i'allah..

nampaknya hadiah sy x berganjak kemana la gamaknya..hehe.

luddin said...

last try...itu adalah sup dhab atau biawak padang pasir ...

jawa batu pahat...johor byk jawa ke? hahaha

E n t o y C a i r o said...

iuddin:

dhob eh..
wow...tersedak mak jemah..
hahaha...

jawapan anda:hampir tepat..hehe..

banyak giler..jawa kat johor..hehe

luddin said...

hampir tepat = 99 % ke?

ok lah give up heheh...

aku ngarep turu...hehehe!!

E n t o y C a i r o said...

iuddin:

turu la riko...anger eneng jawapaney neng mimpi...haha

NunAlifNunAlif said...

SUP KAWAREK!

Ehehee..btol laa..btol laa..
kan?kan?

::nak hadiah! sekian::

E n t o y C a i r o said...

nana:

haha..
werk..
nak laksa..nak laksa..

jawapan anda:sikitttt lagi..hehe..

Related Posts with Thumbnails