Saturday, June 18, 2011

Di mana dia di hatiku


Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG


Sekadar hiasan...

Ajaibnya cinta.Kerana kita suka pada seseorang maka kita akan mudah menuruti apa sahaja nasihat orang itu.Sekali beritahu saja sudah cukup sebab kita nak menggembirakan hati orang yang kita suka..Tapi kalau tak suka,Berbuihlah mulut syarah sepanjang hari pun.Pahitlah sikit nak ikut.

Tetiba ingin memiliki novel "Dimana dia di hatiku" karangan Pahrol mohd juoi.Konklusinya mungkin novel islamik itu bisa menjawab persoalan yang ada pada diri.Aduh.Tak sabar rasanya nak turun mph batu pahat!.(kawan yang berada di batu pahat tu tolong teman saya eh nanti)


Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

09:40 pm.Abdeen House,Egypt.

6 comments:

Nazihah@Jiha said...

TUHAN
dalam letih aku merintih
kelemahan dan kelalaianku
alpa dan dosaku
aku lemah dan tak berdaya

TUHAN
dalam suka dan duka
tangis dan tawa
melimpah rahmat dan nikmatMu
dalam sibuk dunia yang gawat
KAU lupa kuingat

TUHAN
ampunilah hatiku yang pilu
tak endah bila menadah
akan kebesaranMu
ingatkan daku
agar mengingatMu

TUHAN
bicaraMu tanpa suara
belaianMu hanya rasa
KAU terlalu dekat
tanpa suara
namun cintaMu ketara jua

(dipetik dari buku "Dimana DIA di hatiku? :)

E n t o y C a i r o said...

jiha:

terima kasih atas perkongsian ini...:)
mmg betul2 ajaib kata2 dari pahrol mohd juoi kan?..ummpp...dasyat2..

Nazihah@Jiha said...

ya..w/pun sy tak pernah bc pun lg :)

baru mengenalinya drpd sini hihi..dasyat2

E n t o y C a i r o said...

jiha:

is ok..kopipes yang menarik!!
hehe..

NunAlifNunAlif said...

Abgla..adik manis mahu satu buku ni bole ka??hehe...:p

nak kopipes jgk kata2 ats tuu..:)

E n t o y C a i r o said...

nana:

haipppp....bak pizza ngan laksa dulu!!!haha :)

Related Posts with Thumbnails