Wednesday, February 11, 2009

jejak 'MEMBERS' part seven


Gara-gara terlewat bagun..akhirnye kami menanguhkan percarian kerang seawal jam 8 pagi..ke jam 12:34 tengahari..yg pergi kali ini agak ramai..termasuk budak dari negeri perak yg menetap di muhafazah zaqziq dan tanta..dan kali ni musrif aku adalah ustad ismail.org panggil mael jb jer.hihihi..dia mmg rapat ngan aku dan arwa.. dan x lupa juga pada ahli bait aku yg baru sampi dumyat semalam..faisal aka jepon..

Dgn menyewa el-tramco secara makhsusah..dapat membawa kami secara beramai sekali gus..kalau x sblm ni..aku,arwa,mael,jepon dah mearancang nak naik basikal je..tp basikal kurang satu jer..nak bonceng siapa sangup nk duk kat besi tu..hihi..

Bila sampai je… hampeh semua dah kene kebas dek budak2 yg awal datang dulu..kita ni baru datang…depaa senyum2 je..sbb diorang dah siap kopek..hihi..aku ngar arwa x tw nk pilih kerang ni..so follow the leader je la..pabila semua kerang di persisiran pantai dah habis..apalagi..aku tgk budak2 dari negeri perak tu dah masuk kat suku laut dah….kami pon join la…oooooooo rupenyer kat dalam laut tu ada bapak kerang la..sekali dapat besar dia macam 10 biji kerang yg kecik2…hahaha..memang best time tu..sape yg dapat je…kira dier hebat la..hhihi..

Aku yg dalam keadaaan kesejukan x dapat nk nolong diorg mengutip mahu pun mengopek kerang kerana aku telah didengki oleh sahabat baik aku sendiri(arwa dan jepon) yg sengaja menarik kaki aku semasa percarian kerang,lalu kawe jatuh la… kureng punyer member..hihihihi..

Balik tu terus dimasak kerang tu..x pasal2 aku di taklifkan sebagai chef dan arwa pulak jadi assistant aku dan jepon???mael???...hihihi…maka aku buat la kerang masak sambal..alhadulillah masakan aku x jadi,hihihi..entahapentah diorg cakap time tu..yg makan lauk tu bukan kawan2 aku dari johor..tp semua yg dari perak..hihihi..lantak la nakkkkk…hihihi

Esoknye aku dan arwa akan meningalkan Bandar dumyat..sob sob sob….terima kasih ejan dan ahli bait yg lain keran sudi melayani kami dengan penuh keikhlasan..hihih.

Alexendria coming….BERSAMBUNG…

No comments:

Related Posts with Thumbnails