Thursday, April 5, 2012

CELOTEH SENDIRI


Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.

Sekadar hiasan...


TEMAN

Sewaktu ada yang menghilang,Aku sunyi sebenarya.Namun hidup harus di teruskan.Tak kisahlah jika ini semua hukum karma,yang penting masing-masing perlu ada yang mampu untuk memahami diri.Selamat jalan semuanya.Senyumlah bila mengenangkan sesuatu yang lahir dari anak ini.Kalian tetap ada di hati.

PENGAJIAN

Subhanallah,Tidak sangka jadual peperiksaan sudah mula di tampal di dinding luar dewan kuliah.Jika tidak sebelum ini hanya lagi 3 minggu peperiksaan akan di jalankan,barulah jadual itu akan keluar.Alhamdulillah,atas nikmat pemberitahuan awal ini.Namun,sejauh mana persedian aku untuk menghadapinya.Allah...Robbuna musta'an!Doakan aku ya teman sekalian.

KELUARGA

Semalan aku menalipon mak di kampung.Habis kene mara! atas sebab kelambatan aku untuk menghubunginya.Rindu teramat barangkali.Ya,aku juga merinduimu mak!.Mak juga bakal menunaikan umrah bersama bapak,akak,dan seorang anak sedara yang masih menuntut di UM.Semoga kesemuanya di beri kesihatan yang sempurna hendaknya.Begitu juga dengan keluarga bakal mertua.Mereka juga akan bertolak kesana.Semoga segalanya di bawah pertolongan Allah S.W.T.

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

04:26 p
m.Abdeen House,Egypt

2 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum akh, waduh...lama tak tny kbr ni =) sihat?

semoga Allah permudahkan segala urusan. amiin.

insyaAllah ^^

E n t o y C a i r o said...

wasalam jiaaaaaa..:)

x pe faham...org bz..naik sem baru kan...^^hehe

robbuna ma'ak ya jiaa :) terima kasih.

Related Posts with Thumbnails