Friday, April 13, 2012

CATATAN CACATAN


Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.

Sekadar hiasan...

Apa maksud sebenar tajuk diatas itu?jika nak tahu,teruskan membaca.pasti korang tahu kenapa boleh terlahir tajuk yang agak huduh bunyinya.Let's go..

Seolah-olah tidak mahu berengang dengan menulis pabila ada yang membalas.Naluri hati itu sangat suci.Bukan di buat-buat namun itulah hakikat sebenar.Selagi mana tidak keterlaluan selagi itu masing-masing sedang terus memahami nasib diri.

Ini bukan posting nasihat,hanya menulis berpandukan pengalaman hidup.Suatu ketika dahulu,aku pernah menerima operation kecil di tangan.Hampir separuh tapak tangan aku terkoyak dek terkena lebihan botol kaca yang pecah.(sory..bukan nak suh korang berasa ngeri..tapi memang ngeri kot!).

Sejak dari itu aku merasakan tangan aku sepatas peluru yang terkeluar dari sepucuk pistol seorang polis gerak-gerak khas di chanel tv2 setiap malam selasa.(hahaha) dah la korang.jangan layan dan jangan meneruskan lirikan anak mata ke akhir ayat ini.jika tidak anda semua akan sakit hati..hehe..

Namun tentang operation tu kisah benar ok!(ada mak kesssah??).Actually saja je aku suka-suki menaip ni.Ambil mood untuk hafal quraan la katakan.So,doakan la ya.kbai!! (jangan nak sungai lui sangat! la.)

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

08:59 p
m.Abdeen House,Egypt

2 comments:

NunAlifNunAlif said...

Haish! teringat tragedi kena hempap kayu kat mansoura! kena jahit antara batang hidung & mata.. kadang2 pening2 lg terasa, tp kadang2 ngade2 sebab malas sebenarnye..hahaa~

Bittaufiq wan najah Entoy~
Study elok2 bole kawen, erk~ :P

E n t o y C a i r o said...

haaaa???innalillahi wa inna ilaihi rojiunnn...sakitnyer nana..:(

robbuna wafaq juga buat bak nana..
sama-sama boleh kawen okkkk...^^ :)

Related Posts with Thumbnails