Monday, April 23, 2012

CICAHAN KASIH

Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.

Sekadar hiasan...

Saat mencicah kepingan biskut mewah kepunyaan saudagar besi aka roommate aku sorang ini.Aku asyik teringat mak saja.Bagaimana dia bancuh kopi dan akhirnya mengacau air kopi dengan sudu agar gula dapat larut dengan cepat dan sebati untuk di hidangkan kepada big boss aku yang sentiasa ada di depan tv waktu petang-petang begini.

Mak...aku rindu kau mak.Semoga tubuhmu sihat dan kuat pabila berbakti pada si suami.Pak...tolonglah ringankan sikit kerja mak tu..sian emak..huhu.I'allah anak dara sorang ini akan baliklah tak lama lagi.Doakan aku tabah untuk mengharungi rentetan hidup disini.

P/s:Nak ucap ''sanah helwa '' untuk anak sedara sorang ini..Semoga allah memberkati seluruh hidupmu nak ^^ .

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

08:33 p
m.Abdeen House,Egypt

No comments:

Related Posts with Thumbnails