Thursday, July 14, 2011

RUNNING AGAIN !

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG


sekadar hiasan...


Kami terus mengorak langkah lagi pada pagi ini bersamaan 12 sya'ban 1432.Sedikit kekecewaan melanda di hati kami semua apabila seorang rakan kami tidak dapat turun serta dalam larian ini.Qusyai,diharapkan kau cepat sembuh.Dah nak dekat dah tarikh perkahwinan kau tu.Badan perlu sehat kuat tahu!.heh.

Kali ini hero ARMA (Asrama Rumah Melayu Abbasiah) pun turut serta dalam larian ini.Katanya tetiba teruja ingin mengikuti sekali larian kami disini setelah membaca entri yang lepas ini.Sebut saja nama faiz esa di kota cairo ini.Pasti semua orang kenal!Seorang pelajar kuliah syariah tahun 4,seorang broker tiket kapal terbang,seorang yang over aktif dalam segala sukan yang di sertai.

Terima kasih pada uncle putera dan uncle aizuddin kerana anda main short cut dalam larian tadi.Anda gagal!Nasib baik aku lari sebelah hero ARMA,kalau tidak mungkin aku akan turut bersama-sama dengan yang gagal tadi.heh.

Ok,aku terima alasan korang yang hari ini lebih 1 km dari yang kelmarin 4 km.cett..Apa pun tak boleh!.Teringat kat budak nakal nih!ye ye o jika ingin berbicara sesuatu.heh.

Insyallah,aku ingin kupas isu cemburu di entri akan datang.Ada seseorang yang aku dapat hidu dia sedang merasa cemburu dengan segala apa yang tulis pada entri lalu.Harap dia membaca nanti.heh.Assalamualaikum!

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

07:05 am.Abdeen House,Egypt.

8 comments:

Nazihah@Jiha said...

selamat berlari2 =)
jgn lupa minum air byk2,jaga kesihatan heh =)

E n t o y C a i r o said...

giha:

almost la..lagi2 la kat sini tgh musim panas....x cukup 9 cawan jika di malaysia..paling kurang pun dua kali ganda sama macam di malaysia..hehe..

Nazihah@Jiha said...

wow! hehe =)

E n t o y C a i r o said...

jiha:
hehe..

DR. BELL said...

nak ik0t uhh... haha... =)

E n t o y C a i r o said...

dr bell:

gulpppp...awak dah kurus la doc!.
hehehe....

= d = said...

best activity kau ea..
plan nak berlari juga pagi sabtu ni..
tapi x jadi..
coz kene teman mak aku g pasar..
heee..

E n t o y C a i r o said...

hahaha...
alamak..makin gumuk la kau bila x jd joging sabtu tadi...
hahaha
btw..kim salam mak kau ya...:)

Related Posts with Thumbnails