Wednesday, September 29, 2010

ayam kampung pi masuk hotel

Setelah hampir dua minggu aku berjauhan dari umah tersayang..atas tugas menemani kawan yang keseoarang buat waktu tertentu ini..aku sangat merindukan suasana bening ketika dirumah...huhu..

malam terakhir aku bertugas menjaga kawan aku nih..aku di pelawa oleh kawan aku ni makan kat tempat ore2 berada gitu...kebutalan malam tu kitorang telah menghantar seorang profeser memerangkap penasihat bank takful malaysia di cairo international airport...

so berbalik pada tempat makan yang di pelawa oleh kawan aku tu..mmg x dinafikan..mmg kaki aku mengigil je nak naik kat tmpt tu..tapi aku cover-cover muka ore kampung la..hehe..

semua kawan aku yg order..aku x tw nk order apa..klw ada nasi lemak or goreng pisang..dah lama aku order..hahaha..maklumlah..ore kampung sokmo..hehe..

at least..mmg x puas la makan..hehehe..makanan kecik..harga macam boleh makan untuk 3 hari punya..mmg aku jakun or batak la dgn benda-benda ni semua..ni kalau mak aku tw ni..mesti dia jeling-jeling aku je..hehe..maklumlah..ore kampung..hehe

and last story buat masa ni...aku nk kogsi sedikit perasaan yang aku alami sekarang...."biar hidup susah,asalkan ko reti bersyukur!"






No comments:

Related Posts with Thumbnails