Tuesday, June 23, 2009

pendedahan tentang faisal bin idris

lagi satu..lagi satu satu lagi......hihi kini giliran jepon aka faisal gempakz plak pulang ke tanah air..hihi..maka sepi la umah aku tanpa suaranya yang halus itu selalu bernyanyi lagu yang bertajuk"bila rindu" hihi..


apa-apa hal kepada sang jepon...moga ko happy kat sana..jgn suka hilangkan diri je dgn kereta baru eh..entah tetiba dah kat singapore plak kang..hihi....ops terlebih sulah...tp kalau ke al attas x pe.

semoga selamat pergi dan pulang i'allah..kim salam kat your parent eh..aku taw..diorang mesti tgh tgk sekali blog aku ni kan? hihi..hye mak cik,hye pakcik..hye semua..kabare?hihi


buat pengetahuan ko pon..lutfi benar2 rindukan ko pon..haha..begitu juga dgn abg ko sorang ni ..pezal el sabhon...x abes2 sebut2 nama ko..sedih dier x dpt antr ko kat airport..dan klw ko nk tw..bila aku balik dari antar ko..pezal terus tumbuk aku...nasib baik aku mengelak..maka kene la cermin ko..maka......berkecai la cermin ko sudah...hihi..



x da la aku gurau je...haaaaaaaa takut....takut...aku jaga baik barang ko kat sini i'allah..tp sweater ko kat bilik air tu camana..hihi

lastly ni sebagai balasan kerana kau menghantar mesej kat aku yang berbunyi" bye2 cairo"hihi..makan dalam beb..hihi.

No comments:

Related Posts with Thumbnails