Wednesday, November 16, 2011

OBSESI DI MUSIM SEJUK

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG



Sekadar hiasan

Musim sejuk telah pun menyengati tubuh setiap pelajar-pelajar yang berada di bumi anbia' ini.Alhamdulillah,Walaupun keadaan mesir pada azalinya yang kita semua fikirkan adalah hanya ada padang pasir bersama gurun-gurunya dan juga haiwan ternakan mereka yang banggakan namun mereka ada empat musim!Malaysia ada?Terima sajalah ya.(senyum)

Perbezaan musim sejuk di bumi anbia ini dengan beberapa negara lain adalah,kota ini tidak mengeluarkan salji atau ais pada musim sejuk.Hanya ada angin yang tajam menusuk ke liang-liang roma tubuh manusia.Oleh itu setiap pelajar disini harus menjaga diri dengan sebaik-baiknya.Gunalah baju yang agak tebal,kerana di khuatiri akan menyebabkan diri anda bakal berhadapan dengan maut di usia muda!

Ini kerana sudah ramai bekas-bekas pelajar disini mengalami sakit-sakit sendi dan tulang dek malas mengenakan baju yang tebal pada musim sejuk.Oleh itu awasilah diri anda dengan sebaik-baiknya.

Penamat kata untuk kali ini,Dengan menyayangi diri anda sendiri secara automatik akan juga menyayangi orang lain.I think you all can better then me from understand that words.So,wish you save! (senyum)

RUNNING FROM TITLE

Dimusim sejuk juga,Tiada makna untuk anda semua ingin berdiet!seriously perut akan cepat berasa lapar dan ingin memakan makanan malaysia secara amnya (aku je yang lebih ni)So,Biarkan perutmu buncit asalkan ayatmu boleh buat orang semua tercuit.(tetiba bah!)

Baiklah,salam satu mesir!*sigh*

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

06:44 am.Abdeen House,Egypt.

6 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum akh :)

bestnya..musim sejuk kat sana :)

--->Biarkan perutmu buncit asalkan ayatmu boleh buat orang semua tercuit
haha~ nice quote!

jgn lupa pakai baju tebal ea akh..:)

E n t o y C a i r o said...

wasalam deq jiha :)

hahaha.. ada juya orang suka ayat kerepek tu..:)

mesti pakai!!! cejukkkk!!!

♥e'in♥ said...

untung laa dpt rase musim sejuk.. huhuhuhu..

wey, lau dh musim sejuk tu tadenye ko xmkn.. sentiasa lapar punye..

E n t o y C a i r o said...

ein:

hehe..jom la trip ke sini..:) best woo..jangan bawak myvi suda..haha..

ni lapar lain macam beb..kalah org megidam!haha

adib. said...

aku rasa macam susah ja nak buat biar hati orang boleh tercuit..

ayat hang power kot..

salam kenalan...

E n t o y C a i r o said...

adib:

Ni petua dia:

"klw nak hidup bahagia,hati mau baik,mulut kene manis,baru ramai member"

haha.ok la bro pening kang layan nonsense aku nih..wasalam kenalan :)

Related Posts with Thumbnails