Monday, November 21, 2011

BIG MUFFIN SAYA

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG



Sekadar hiasan...

Sebelum mengulangkaji teringin pula hendak membuat kek coklat sendiri.(sounds good).Padahal aku tidak reti langsung nak membuatnya.Alhamdulillah tuhan anugerahkan aku seorang sahabat yang kaki masak ini (Ustad mat)

Aku beranikan diri untuk keluar rumah pada malam tadi.Kelihatan trak-trak polis berderet tidak jauh dari kawasan rumah aku.Ini semua ekoran kejadian semalam dan kelmarin yang mana sebahagian dari rakyat mesir masih berada di dataran Tahrir.Untuk apa?Aku pun tak pasti.Yang boleh aku rungkaikan adalah,Rakyat mesir memang terkenal dengan sifat keras kepalanya!.Ok enough!

Buat sambil belajar,jika sedap dan menjadi,boleh buat lagi.Itulah monolog yang aku cuba terjemahkan pada korang.Akhirnya selepas satu jam.Itulah yang aku mampu buat untuk sentuhan pertama aku.hehe.Serius aku tak sangka boleh jadi!Aku tahu,korang mesti buat muka seposen kan bila aku cakap jadi? Yerlah sebab korang buat lagi best!.Tapi sayanglah,korang kedeks dengan aku.hehe.

Sudah-sudah!Sila ambil pingan dan sudu sendiri yer! :p

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

10:49 pm.Abdeen House,Egypt.

10 comments:

NunAlifNunAlif said...

Wow!! air tangan entoy.... dah pegang pinggan ngan sudu nih!!! Nyuuum3 :P

E n t o y C a i r o said...

nana:

alamak..otai kek dah perasan laaaa..hehehe

♥e'in♥ said...

erk, ko yg wat? untung laa.. ;p

E n t o y C a i r o said...

ein:

haha..ko perli x sudah2..tahun depan aku nk rasa kek ko la ea...errr :)

♥e'in♥ said...

wey........... bile mase aku perli seh.. hahahah..

E n t o y C a i r o said...

ein:
hahaha...saja warm up ko..

Nazihah@Jiha said...

mesti less sugar ni! wahaa

E n t o y C a i r o said...

jiha:

hehe...hebat chef kecik ni eaaa!! :)

Humaira' said...

anak mak masYak kek? ala tomei..tomei! makinlah mak taaayanggg bucuk bacin mak nih!! :O

E n t o y C a i r o said...

humaira':

haha..sengal!!

Related Posts with Thumbnails