Thursday, October 27, 2011

MULA MENULIS

Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh

Temanku sekalian.

PROLOG



Sekadar hiasan..

Bismillah,Dah tiba masanya aku menyusun langkah-langkah yang wajib aku lakukan buat sesi baru ini.Sebuah udara baru bagi aku,juga buat teman-teman yang sentiasa bersama-sama aku tika susah dan senang.Terima kasih kawan!

Suara emak masih berlegar-legar di ruangan luar telinga,Mengingatkan tentang tingkatkan kesungguhan dalam menuntut ilmu.Itulah yang wajib aku sadar.Moga tuhan selalu ada bersamaku.

Dua hari sudah aku dilamun kerisauan pada insan yang jauh di bumi tercinta.Harap kamu baik-baik saja.Dua air mata yang kau lalui dalam tempoh yang tidak kurang dari 24 jam pasti akan diberikan ganjaran yang hebat dari ALLAH.S.W.T insyallah.More keep patient.

Sedang itu,

Suasana mesir yang sudah mula sejuk buat aku jadi anak dara sementara (kuaritin) kerana di malaysia amatlah menduga perasaan lebih-lebih lagi tika saat aku berseorangan dalam kebun demi memenuhi hajat akan emak yang ingin kebunya kelihatan seperti padang bola sepak.(sedikit melawak)Dan aku berjaya buat emak tersenyum akan keberhasilan kerja cincaiku.

Di sinilah bermulanya kehidupan yang agak teratur bagi laman Buatku Tersenyum.Oh aku mula menulis.Moga tuhan restui hobi yang tidak di tuntut ini.

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

04:22 pm.Abdeen House,Egypt.

6 comments:

Izzati Hashim said...

Inche Entoy baru balik Mesir ke? isk3. Lamanya bercuti. =D

selamat meneruskan perjuangan (=

E n t o y C a i r o said...

zaty:

heee...perli naaa...
terima kasih doc! :)
allahu yubarik fik..

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum..

yeah..! teruskan menulis :)
insyaAllah..

E n t o y C a i r o said...

wassalam..

sebenarnya bukan menulis..tapi membebel...heee..

tq :)

Humaira' said...

oh, sy tidak perlu lagi mengintai dari belakang pokok sawits!!


salam,
-mengintai dari tirai kamar..

E n t o y C a i r o said...

syafiqa bte komeng:

Main nyorok2 plak dia..kene sorok dek antu baru tawwww!

btw,kamar pt hj karim keeee...hehehe

Related Posts with Thumbnails