Sunday, January 24, 2010

tuhan itu maha adil

"perghhh....sejuknyer...ni la balasanyer klw x dengar cakap ai.."dengan berlapiskan dua helai baju dalam,kufikir dapat menghalang kesejukan di kota kinanah ini...nasib baik ada rida' atau selendang yg aku pakai time tu...alhamdulilah serba sedikit dapat juga aku berlindung..namun sejuk tetap sejuk....tambahan pula dengan angin yg kencang...subhanallah..boleh beku kepala..huhu..

so entry kali ini sebagai prolog je for my member2 yg selalu bertanyer..bila nk buat entry terbaru..bukan la nk kata penulisan aku ni sedap dibaca..namun...penilaian masing2 la..huhuhu..jenis aku ni, suka tulis yg sembang2 je..x terlalu lurus so semua org boleh masuk kot..i'allah..

lepas exam ni,bagi aku bukan bermakna kita dah boleh relax dah..sebenarya kita kene ambil peluang yg mana kita nampak kelemahan kita time dah nak dekat pekse dulu...contohnya...study last minutes..ahh biasalah tu..lain2 contoh....x buat nota,x abis baca,x dapat nk faham betul,x sempat nk kaji,dan x macam2 lah..jadinya..menyusahkan org lain pulak nanti..minta abg2 or akak2 senior tolong ajarkan..mintak awal2 x pe..ni minta last2..mmg la diorg lagi suka nk tolak mentah2 permintaan korang..so pem'bebelan ini bukan untuk korang sebenarya..untuk aku jer..huhu..sapa la aku nk bebel kat korang...ayat x manis...diri serba kekurangan..hem...

oleh kerana gendang exam belom reda lagi disini...sama2 la minta maaf dan mohon doa bersama agar berjaya exam dunia mahupon akhirat..pada kawan2 malaysia yg send mesej kat sy tu..semata-mata nk bg semangat...minta maaf sgt2 ye..x dapat nk balas..kredit dah kering..nanti klw dah topap i'allah akan dibalas ya..apa2 pon..jazakallahukhoiran..

dan sempena kawan2 aku yg satu batch nak buat reunion tu..aku doakan agar semua yg dirancang berjalan dengan lancar i'allah..nanti gambar sharing eh..hu2.

*ai:kawan serumah dan seorang yg suka memuji..meluat aku..huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails