Sunday, January 31, 2010

Tahniah mesir

Dari semalam nk buat entry baru but x da masa yg sesuai..dan alhamdulilah dalam kesempatan yg sempit ini aku mulakan lah cerita terbaru aku kat sini..hihi..semoga terhibur..

Mabruk ala misr(tahniah kepada mesir) keatas kemenangan berturut-turut sebanyak 4 kali dalam piala afrika...jaringan yg dilakukan dalam minit ke 88 oleh penyerang mesir telah mnghancurkan impian ghana yg telah berpuluh tahun tidak pernah masuk ke peringkat akhir dalam piala afrika...sedih aku tgk..huhuhu..tp my team is egypt coz dis bilad thani bakda malizia..hi2....apa yg duka citanya pada aku adalah..aku x dapat tgk pon match tu..sbb aku baru balik dari ma'rad kutub ngan kawan aku sorang ni..aku sampai2 umah je..tetiba menjerit eh satu kawasan ni..sah2 mesti mesir dapat gol..sekali buka tv cepat2....aha betul...yg aku lagi sedih..aku tgk time tu dah minit ke 90..uishh bengang je aku..nasib baik ada tambah 3 minit..boleh la buat2 dalil aku tgk walaupun sekejap.

Pas habis je tgk..aku pon balik umah aku...kat jalan korang jgn cakap la...dah macam hapa dah...macam2 rupa dan bunyi-bunyian yg aku dgr..x kira yg kecik dan yg besar..yg laki dan yg pompuan..dan yg naik motor atau kereta.semua meraih kemenagan negara mereka....tp sian korang yg kat malaysia x dapat tgk..aku pon x sempat nk ambik gambar..huhu..

Ni ha lagi yg buat aku sgt terkejut..bila masuk je bawah tanah nk naik metro untuk pulang ke rumah...punya la bising kat dalam tu dgn lagu nancy agram...semua org layan je..yang amat berhormat husni mubarak bagi izin kot..huhu..dan x cukup lagi..setibanya keretapi sampai ke tempat mngambil org..si pemandu keretapi pon main hon2 eh...lagi la buat aku ketawa...malah bukan aku sorang je..semua kat sekeliling aku pon ketawa...hahahaha..

Itulah pekara yg aku lalui hari ini..sampai je kat umah..kawan2 ada buat burger plak..erm...alhamdulilah...perut pon lapar..ahlan wasahlan katanya..hi2..ok la kawan2...i dah ngantuk...salam...

No comments:

Related Posts with Thumbnails