Wednesday, July 22, 2009

Ketegaan lutfi









sehari sebelum berangkat...












kononya rai member la kan..hihi boleh la layan dengan juadah ni..alhamdulillah..syukur...
ni kalau mak aku tgk ni..mesti dia senang dengan keadaan aku disini yang makanya sedap2 aja..hihi





and then....


beberapa jam lagi ingin bertolak..sempat lagi merasa keenakan copicino versi cinamoon,yg dibeli di cafe syeikh soleh...rasa yang amat enak sekali dan telah dibikini untuk kali terakhir bagi sesi tahun ini dari sahabat yg ingin pulang ...so buli la sikit kan..hihi..sbb pas ni..dah kene buat sorang2 dah..






sampai di airport...

..kawan yg nk balik teringin plak nk bergambar kat batu terapung..hihi..ambik la nk satu...hihi dan x banyak juga yang dapat diambil untuk malam permergian lutfi meninggalkan mesir(aku sekali)...sbb suasana x berapan elok ketika itu..apa2 pon alhamdulillah..dia selamat dari membawa beratan yg berlebihan..hihi..terima kasih ye pi bawakan aku punya kiswah..






bila selesai semua...

aku sampai umah x tw nk buat apa..lalu meng'on'kan ym dan menunggu kawan2 yg celik membuzz aku..hihi..namun sampi subuh putih pon x da org nk buzz aku..lalu aku la buzz2 org untuk bagn subuh..hihihi..

ko memang tega meninggalkan aku sorang ye pi...sorang aku kat umah...huhuhu.apa2 hal..sampi umah nnti buzz aku orait..


No comments:

Related Posts with Thumbnails