Wednesday, July 29, 2009

aku tersentak

sebenarnya aku nk masukan entry ni dah lama dah...sejak 5 hari yang lalu sewaktuku berada di bumi anbi'a lagi..atas berbagai aral yg telah aku lalui...makanya terlepas juga untuk menaip sebuah cerita terakhir sebelum pulang ke tanah air....cerita pertama yang ingin dikongsi bersama adalah tentang kealpaan kita berbuat dosa di muka bumi ini..bukan mahu berceramah tapi aku mahu berkongsi rasa dengan kalin semua..

dalam perjanlanan pulang dari luar...aku mula melambatkan langkahku pabila sampi di jalan hujung bawabat talta...aku mencari yang x pasti bagi aku..kupikir..sebelum balik rumah lantas merebahkan nyawaku..ada baiknya aku tgk email or bka ym dan blog dan seumpanya dengan kebiasaaan aku lakukan.. dalam mengintai blog-blog kawan aku... tetiba aku aku terpandang satu artikal yang bertajuk ttg ASAL USUL NERAKA...tersentak aku dibuatnya..lalu aku menfokuskan anak panah komputer ke laman web berkenaan....

jadi bagi korang yg sedang baca blog aku ni..aku sarankan untuk membacanya..mmg sangat berfaedah.lebih-lebih lagi untuk mematangkan hidup kita ini..
rabbina musta'an


No comments:

Related Posts with Thumbnails