Saturday, January 31, 2009

Jejak 'MEMBERS' -Part one

CAMANA ni arwa..semua dah ada hal masing2.."aku mula resah dgn PROJEK aku slps abisnyer imtihan fasa awal ni".X kan aku x p sbb x ramai MEMBERS dapat join sekali..arwa pon dah berbelah bagi..sian aku
tgk..Arrrggghhh...last2 aku buat kptsn yg aku mesti gak p MUHAFAZAH.. (umah MEMBERS2 aku)..mula la aku dan arwa mencapai segala alat yg perlu dibawa...Namun aku pyer beg lagi KEMBONG dari arwa..kureng ko arwa...kih kih kih..nk ringan2 je ko...X pelah kata orang ''pekara pertama itu mengajar pekara kedua''and then pekara kedua itu mengajar pekara ketiga,pekara ketiga itu mengajar pekara keempat,pekara keempat itu mengajar pekara kelima,bla bla bla.....klw x mengajar2 gak..korang cuba la sampi pekara tu dapat mengajar korang..kih kih kih.........BerSAMbung...
pitc takes from:ezoegypt
(hahahaha)

No comments:

Related Posts with Thumbnails