Tuesday, October 28, 2008

the last syawal

Rasanya belum terlambat nk buat ucapan untuk mengucapkan selamat hari raya...tp agak peliks la..yerla dah senja akhir syawal baru nk ucap itu ini lah...hihi..

Dari kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya dari perantauan terutamanya kepada semua ahli keluarga saya,khususunya kepada ibunda dan ayahnda,semoga kalian bergembira selalu ketika di bulan yg di nanti-nantikan ini dgn penuh kesyukuran..maaf la tak dapt nk balik kampong..sbb tiket kapal terbang dah abis..hihihi..so terpaksa la tunggu tahun depan gamaknya..

kepada kak mur dan kak ni..terima kasih banyak2 atas segala pertolongan penghataran dari malaysia ke mesir ni..acik kat sini happy dapat kuih raya..walaupun bahulu sudah hancur..hihihi.tp alhamdulillah masih rangup lagi.dan x lupa juga pada anak sedara sy:anis,biha.lokman,lutfi,naim.razi,arif.fateha,sabri,dan sape2 lagi yg tak di sebut tu..terima kasih banyak2,kerana sudi menolong mak tok melayani tetamu.jazakallahu khoiran...

Dan tidak dilupakan juga sahabat-sahabat yang berada di malaysia,biar jauh dimata tp dekat dihati..saya ingin meminta maaf jika ada terasa hati selama mana sy bersama2 kalian semua..saya doakan kalian semoga dipanjangkan umur,sambil tidak lupa akan keperluan kita di akhirat kelak.

dan tidak lupa juga kepada sahabat-sahabat yg berada di mesir ni..antum sabar jelah ye kerana tak dapt nak balik beraya dgn sanak keluarga,hihi.ala ana pon sama gak macam antum.ape2 pon ana ingin meminta maaf atas salah silap ana selama mana kita bertaaruf..dan ana doakan juga untuk antum semua,yg bakal menjadi ulama ni..belajar sehabis daya.jgn putus asa..(ceh..yeye.. je ana ni..)doakan ana eh!.

And last but not least kepada ibunda dan ayahnda..saya minta maaf diatas kesilapan saya yg besar dan kecil dari kecil hingga dewasa..halalkan makan minum saya..redhakan la hidup saya selama ini..ikhlas dari hati kecil saya.. ibunda dan ayahnda lah insan yg paling saya hormati dan saya sayangi selama-lamanya..moga allah memberkahi hidup kalian berdua serta dipanjangkan umur...
dan allah S.W.T telah berfirman"redhaku terletak pada kedua dua org tuamu,dan murkaku terletak pada kedua dua org tuamu"

No comments:

Related Posts with Thumbnails