Thursday, September 13, 2012

FIGHT FOR YOUR SELF


Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.


Sebagai hiasan...


Masyallah,lamanya aku meninggalkan laman yang sentiasa jadi tempa aku melepak's dulu-dulu.Dua bulan sungguh lama.oleh kerana diri yang di sebokkan dengan perkara yang agak remeh.Maka inilah jadinya.Kawan blog pun entah ada lagi atau tidak sekarang ini.Hope everyone is fine. :)

Just nak post satu gambar aku baru saja aku lihat tadi.Dan aku setuju dengan kata-kata yang ada tertulis disitu.Adapun kita sedar apa yg di tulis itu adalah benar,namun kita seringkali lupa,dan terus lupa.Hope dengan posting ringkas ini dapat membantu aku dan kalian untuk kembali sedar atas perbuatan kita selama ini.Adakah perjalanan hidup kita ini sudah betul?tepuk dada tanya iman. 

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

12:26 Am.Teratak MaryamMaryani,Pontian.


No comments:

Related Posts with Thumbnails