Friday, July 13, 2012

KEPENATAN KETERLALUAN


Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.


Sekadar hiasan...

Allah letihnya badan.2 hari 3 malam dah aku beradu di kampung.Tidur dah cukup rasanya,tapi still rasa penat yang teramat sangat.Lagi-lagi selepas bangun tidur.tak tahulah kenapa.

Untuk kawan blogger yang masih menyelinap masuk ke ruangan ini.Sudi-sudilah doakan sesama kita ok.Tak rugi,makin sayang kat korang adalah! heh!.

Ok sekadar melepaskan mood ingin menulis saja ni.Semoga bertemu kembali.Weh bunyi durian jatuh la!!! hehe.

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

11:00 pm.Teratak Kumasi Murni,Pontian.

8 comments:

peaCe..!! said...

ko nk doakn ap toy..aq sedia dgn ikhlas doakn ko..khas utk kawan aku..hehe..
*durian tu ad nama aku kn.?? :p

E'in said...

welcome back home.. :)

E n t o y C a i r o said...

kosong:

doalah untuk dapat jumpa najwa latip kat BP mall nanti..hahaha....

nama ko ea? jap aku cari kat biji dia..hehe..

E n t o y C a i r o said...

ein:yeahhh....semoga bertemu nnti..hehe

Nazihah@Jiha said...

Salam Ramadhan kareem akh :)

moga Allah memberkati kamu.

E n t o y C a i r o said...

allahu akram ustazah jiaaaaa..hehe..nampak kelabu bha!:P

Willyo Senapati Alsyah said...

Nongol disini... numpang baca...

E n t o y C a i r o said...

teruskan pak..:)

Related Posts with Thumbnails