Sunday, March 29, 2009

UmmiKU kini kian tegas...


Ummi kata jangan main cinta... Kerana cinta itu buta... Ummi kata jangan pura-pura... Kerana akan menyesal jua... Ummi kata jangan lawan kata orang tua... Kerana akan mendapat dosa... Ummi kata jangan suka mengata... Kerana ianya sia-sia... Tapi, Ummi kata ... Aku selalu lupa.... Lupa untuk berjaya... Sekarang tak kata apa-apa... Hanya tau senyum je... Kini aku faham apa Ummi kata... Ummi nak tengok aku berjaya... Ummi nak tengok aku gembira... Aku tak mahu lawan cakapnya... Kerana aku sayang padanya ... Ummi ada kata jangan main-main... Belajar rajin-rajin... Kalau tak.. jangan teringin... Nak jadi macam orang lain... Lebih baiklah terus balik... Tak ada menyusahkan orang lain... Ummi kata jagalah kawan... Kawan itu satu persahabatan... Keakraban dan juga persefahaman... Tiada perbezaan dalam kehidupan... Aku amat menghargai rakan... Dkau sahabat jgnlah lupakan kawan...

2 comments:

Kul said...

Allah razı olsun..

E n t o y C a i r o said...

syukran ala daqwa tukum...=)

Related Posts with Thumbnails