Monday, March 9, 2009

khas untuk kacum dan istrinya


kahwin juga dikau (zulkifli bin maryani).al-fu mabruk(seribu tahniah).tak kusangka secepat ini yg terjadi..ura-ura tungu aku balik..hihihi..rupa-rupanyer dah selesai semalam tengahari khabarnyer,hihi..x perlah..kang kalau di tahan2, x berapa elok plak kang. sebagai adek aku harus terima dgn kehendak abg yg ingin berkahwin pada masa yg dirancangginyer(chewah)..hahaha....



sedikit inginku menyatakan kejelesan aku disini...sbb pas ni aku x tw dapat tgk abg2 aku kahwin lagi ke x..sbb tinggal abg yun sorang jer lagi yg belum menyahut seruan az-zawaj...itupun klw dier mahu berkahwin..wa allahu a'lam..moga2 kahwin la yer abgku..hihi..



sementara aku yg berada jauh dari keluarga..hanya dapat menitipkan ucapan tahniah dan berdoa agar keluarga yang baru dibina ini akan hidup dibawah payung keredaan Allah S.W.T dan semoga juga dapat melahirkan zuriat yang soleh dan solehah sebagai warisan ahlul islam yg bertaqwa amin i'allah..
























sayu bila mendapat doa dari orang tua

No comments:

Related Posts with Thumbnails