Wednesday, March 7, 2012

SIKAP PALSU

Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.

Sekadar hiasan...


Setahu aku,sesuatu yang ditinggalkan itu pasti ada beberapa perkara yang menghalang untuk kita membuat sesuatu.Contohnya tidak boleh solat,mungkin-mungkin saja dia sedang uzur (bagi kaum wanita) ataupun dalam keadaan junub (bagi kaum lelaki) ataupun dia telah kembali rahmatuallahi jalla wa ala (bagi kedua-duanya sekali). *hanya contoh*

Itulah yang aku ingin katakan.Aku kian menjauh dengan penulisan jujur seperti dulu-dulu.Melepaskan huruf demi huruf tanpa bersikap jujur dan harmoninya rasa di hati.

Sedetik yang kita rasa ingin dikongsi bersama,pasti dapat habuan yang lumayan.Tidak kiralah bagaimana ia datang,yang penting kita tahu siapa dia yang berhati seorang sahabat yang sentiasa ada tika itu.

Sebenarnya,ada sesuatu yang baru ingin aku catit disini.Kerna aku tahu,kawan-kawan aku disini lebih jujur dan arif dengan diri aku berbanding kawan-kawan di facebook.Mungkin untuk lain waktu yang tidak berapa lama lagi akan aku catitkan kembali.

Maafkan aku kawan,terima kasih teman. :)

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

79:09 a
m.Abdeen House,Egypt

4 comments:

Annisa said...

:)

Humaira' said...

statement tahap artis! ^ ~

Absarina Surfina said...

:)... byk pkara yang akan difikir bila mula nak luahkan sesuatu... Hari-hari view blog tapi xder update ape2 pun sbb terlalu banyak berfikir..hehe...

E n t o y C a i r o said...

hehe...:)

Related Posts with Thumbnails