Saturday, March 10, 2012

AKU TETAP SAMA

Assalamualaikum Warahmatuallahi Wabarakatuh

Temanku sekalian.

Sekadar hiasan...

Bukan mudah untuk memberi kepuasan kepada setiap insan yang berada di sekeliling kita.Hanya DIA saja yang mampu memenuhi kehendak hamba-hambanya.Memang itulah cabaran dan dugaan yang harus di lalui untuk kita semua.

Aku insan kerdil lagi lemah untuk menanggung semua ini.Harusnya ada disisiku seorang yang kuat untuk mengalah dan membiarkan aku berlalu pergi.Aku bukan bacol bila mengatakan sebegitu,Bahkan aku turut melawan dengan segenap kemampuanku atas apa yang telah di taqdirkan.

Sesungguhnya takrif manusia itu sendiri adalah : "saling memerlukan antara satu sama lain".Memerlukan segala-galanya.Sama-sama beralah,sama-sama berdoa.

Marilah kita fahami hati masing-masing bersandarkan ayat ilahi.Mudah-mudahan segalah hikmah akan terungkai dan kita mampu menyedari segalanya-galanya itu milik DIA.

Salam sayang buat semua sahabat yang pernah aku kenali.Hubungan ikhlas yang lagi erat ini tidak akan aku putuskan melainkan aku menemui Sang Pencipta.Sahabat,kita semua ibarat satu badan,jika kau sakit,aku juga turut sakit.Ana uhibbukum fillah! :(

Aku sama seperti dulu.Darah manis tetap darah manis,kerana aku memang manis pun orangnya :)

Keep smiling!

Lailahaillallah Muhammadarasuluallah,

10:22 p
m.Abdeen House,Egypt

2 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum..

mabruk akh :)
tetap sama tp,alirannya dah berbeza hehe~

E n t o y C a i r o said...

wasalam...:)

jiaaa!!!!!
jgn nk ngade eaaaa...
cekik kang baru tawwww..hehehe

Related Posts with Thumbnails