Monday, August 16, 2010

Berbicara soal hati

AKU...
ada apa dengan aku?..
itu la yang ada pada aku..
iaitu selalu berprasangka yang tak pasti..

AKU..
ye kenapa dengan aku lagi?..
macam mana aku tak tanya pasal engkau lagi..
kau tuh dah kenapa kebelakangan nih??.

AKU..
resah la beb..
bercelaru-celari macam masak campak je..
boleh ke aku lari dari semua ni?..

AKU..
kau nk lari mana?..
tak penat ke asyik nak lari je?..
agak-agak la kan..lari kau tu dapat settle kan segalanya ke?

AKU..
hurm(tak da jawapan)..
penat la.but what i can do it..
mybe la kot..

AKU..
bukan ke semalam kau ada baca blog sorang akhwat ni?
bukan main terkesima aku tgk kau..
mana perginya terkesima kau tu?..

AKU..
astaggfirruallah...uffh..
nasib baik ko ingat kan beb..
aku rasa kene baca balik la..bagi paku sikit jiwa aku ni..

p/s :cuba mententeramkan diri (lost attitude)

No comments:

Related Posts with Thumbnails