Wednesday, July 14, 2010

Tiada suka dan duka melainkan sunyi tanpa berita

Hari-hari yang aku alami kini kian muram dan sebok..mana tidaknya..kawan-kawan manja semua tiada di sisi...tapi ada cc...sbb on line selalu..hoho..ada yang pulang ke Malaysia la..ada yang ke UK la..erm..bila plak giliran aku nk tinggalkan korang..asyik korang je tinggalkan aku..hohoho.."tak mengapa toy..ko punya masa akan tiba nanti..bersabar jelah"....mak aku dah bagi balik dah..bapak aku pon ok je..but..ada satu masalah lain..sbb aku ada program lain untuk akhir bulan ni..moga jadi kenyataan la gamakmya..x sabar nk menunggu..but.adakah aku sudah sedia untuk semua itu..robbuna mustaan..

Penuh dengan tugasan yang diberikan..aku telah di taklifkan sebagai adhoc sukan untuk the second annual festival of bkpjm...pergh terkejut aku dibuantnye..tak pernah-pernah aku jadi ajk.tetiba jadi ketua plak...suatu cabaran buat aku yang telah berada dimesir selama 3 tahun..apa yang aku ada..pengalaman???hampeh...lost...stuck habis aku dibuatnyer..huhu

Sekian lama tak menulis..ayat pon dah macam hapahapantah...mohon maaf sgt2...klw x reti nak baca..

Keputusan exam x lama lagi nk keluar...apakah aku sudah sedia untuk menerima sebarang kemungkinan...ya allah...

Sebelum terlupa..aku nk ucapakn tahniah kepada kawan2 yg telah berjaya menjadi seorang ayah dan ibu..em ehem2..nk nyanyi sikit la eh..hehe..music please "lalala...barakallahu lakuma wa baraka alaikuma ..wa jama'a baina kuma fo khoir..lalala"..khas untuk abul&pearl pada hari israk mikraj dimesir dan wan&maryam pada hari yang sama..cuma berlangsung di malaysia...sejuk aku tgk korang dah kawen..huhu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails