Thursday, December 18, 2008

MENJELANGYA IMTIHAN FASA AWAL

Bila dgr perkataan imtihan@pekse ni..terkaku aku dibuatnyer,buku x abis baca lagi..isi kandungan x hafal lagi..yg aku pasti adalah masa main aku lebih banyak dari buat semua itu..rabbina yusahhil alaina.fasa awal ni aku ada 5 madah@subject tarikh tasyriq,tafsir,ulum hadis,nahu sarf.dan bahasa inggeris.

kepada yg sedang membaca aku punya create ni..doa2kan la untuk aku berjaya pada tahun ni..sedih aku tahun lepas x dapat masuk kuliah.sob.. sob.. sob...

last sekali..kepada sahabat2 ku yg berada di bumi anbia' ni dan untuk aku sekali..tuntutlah ilmu sehabis daya..
ingtlah susah payah mak bapak kita mencari rezeki demi mengharapkan ankya pulang membawa satu kejayaan yg bermakna baginya..

salam imtihan buat semua..

No comments:

Related Posts with Thumbnails